گروه فرهنگی تبلیغی نحل

****** أللّهمّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ عَجِّل فَرَجَهُم ******لطفا با *صلوات* وارد شوید******

گروه فرهنگی تبلیغی نحل

****** أللّهمّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ عَجِّل فَرَجَهُم ******لطفا با *صلوات* وارد شوید******

گروه فرهنگی تبلیغی نحل

اعوذ بالله من الشیطان الرجیم
بسم الله الرحمن الرحیم
یا ممتحنة امتحنک الله...
------------------------------------
تلفن تماس
145 35 35 0919
سامانه پیام کوتاه
30007240000313

www.instagram.com
eitaa.com/nahl_ir
sapp.ir/nahl_ir
www.nahl.ir

گروه فرهنگی تبلیغی نحل
(گفتن)
------------------------------------
گروه نحل کاملاً مستقل و خودجوش بوده
و به هیـچ نهاد، حزب، اداره، دفتر، ارگان
و مرکـزی وابسـته نـمـی بـاشـد.
-------------------------------------
آدرس دفتر :
اونا که مرد و زن دعاگوشون بود
میز ریاست سر زانوشون بود...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها

جنبه ای از دین اسلام...

شنبه, ۶ آذر ۱۳۸۹، ۰۸:۳۸ ق.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

در بخش جهان اسلام، «جرمی ایسزو» برای فیلم «آزادی»از کانادا لوح تقدیر دریافت کرد اما

بهترین فیلم، روایت نحل  از سید محمدرضا خردمندان سعدی شناخته شد.

 

 

و این هم از قلم سید محمدرضا خردمندان سعدی:

 

اندکی بعد از پایان مراسم اختتامیه یکی از مترجم های سالن به من گفت آقای وین کولز جین، داور استرالیایی با تو کار دارد. بلافاصله بلند شدم و همراه مترجم به پیش ایشان رفتیم. بعد از معرفی بنده، آقای جین دو دست مرا محکم گرفت و حرفی زد که تنم لرزید. گفت:«من با دیدن فیلم تو بسیار از اسلام آموختم. این جنبه از دین اسلام را هیچ جای دنیا ندیده بودم. به همین خاطر رای ام را به فیلم تو دادم» حس کردم چه مسئولیت سنگینی بر دوشم گذاشته شده بود. آرزو کردم کاش یکی از بچه های طلبه همراهم بود و تاثیر کارش را از زبان یک بیگانه می شنید. این شد که به مترجم گفتم به ایشان بگوید:« خالق اصلی روایت نحل من نیستم. روایت نحل را کسانی ساخته اند که اینگونه زندگی می کنند. آن ها جان بر کف دارند و منافع شخصی شان هیچ گاه در تضاد با آرمان های بلندشان قرار نمی گیرد.» گفتم:«روایت نحل زندگی کسانی است که بر خود سخت می گیرند تا دیگران آسوده باشند.»گفتم بگوید:« من تنها گوشه ای از آن چه را که دیده ام به تصویر کشیده ام و هرگز نتوانسته ام حق مطلب را ادا کنم.»


به نقل از : mkheradmandan.blogfa.com (با کمی تصرّف)

سه صلوات


  • گروه فرهنگی تبلیغی نحل

نظرات  (۲)

  • توسط:وارثان زمین
  • سلام شما با افتخار در وبلاگ گروه جهادی دانشگاه علوم و تحقیقات لینک شدیدمنتظر حضور گرمتان هستیمیا علی
  • توسط:ابودینا
  • سلام کاش میگفتی چه جوری میشه فیلمت رو ببینیم .اگه فرصت کردی به ما هم سر بزن برادر .در پیشگاه شهدا و امام شهدا و خدای شهدا سربلند و بخت یار باشی برادر .

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی